niedziela, 10 grudnia 2017

Świąteczna poczta

Druga niedziela Adwentu to dobry moment, żeby pomyśleć o kartkach świątecznych. Półprodukty były gotowe już dawno, kartoniki i drobne ozdoby dobrałam w ciągu tygodnia, a wczoraj z wielką przyjemnością wszystko przycięłam, poskładałam i skleiłam. 


Jak zwykle króluje prostota, ośmielam się rzec szlachetna, a jako że Boże Narodzenie musi mieć swój blask, wszystko odrobinę się błyszczy. Ta odrobina znowu utrudniła fotografowanie. Cóż, musicie mi wybaczyć. 


 

I jeszcze trochę zbliżeń. Naprawdę trudno było mi coś wybrać. 








 Z adwentowymi pozdrowieniami :)

2 komentarze:

  1. Sliczne. Bardzo mi się podobają, bo niby proste a takie wysmakowane! Ja dziś pisałam i pisałam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne,takie proste ,a zachwycają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)